July 24, 2011

In My Mailbox [17]


In My Mailbox (IMM) is a weekly meme hosted by Kristi of The Story Siren with inspiration from Alea of Popculture Junkie. It aims to let the book blogger share what they have for the week.

* * * * * * * * * * * * * *

Hello guys! I missed last weeks IMM... So, today, I'll be sharing you guys a lot! Without too much to say.. Here's what I've got for the last 2 weeks! :]

Bought


Syren [Septimus Heap #5] by Angie Sage


The Rising by Brian McGilloway
Ptolemy's Gate [The Bartimeous Trilogy #3] by Jonathan Stroud
Dissolution [Matthew Shardlake #1] by C.J. Sansom [Defective/Bargain]


The Fetch by Chris Humphreys
Maximum Ride by James Patterson
Madapple by Christina Meldrum

* * * * * * * * * *

From Omnific Publishing:


Pieces of Us by Hannah Downing
Breaking Point by Jess Bowen
Crushed Seraphim by Debra Anastasia

How very rude of me... I have this 3 great ebooks for a review, I forgot to share it with you. Well, I got a review copies of these awesome books from Omnific Publishing. It's a huge thanks for them! Oh yeah! Though, my laptop isn't working yet.. I still haven't read any new eARC's and ebooks for the past 2 months.. So I am currently stopping on requesting from NetGalley... But hopefully, my Lappy would be okay soon! Thanks again! :D

From the Author:


Two weeks before.. After I went home from work. My mom told me that I've got a mail. Actually, I wasn't expecting anything cuz I didn't requested any ARC's. I just checked out that it's from Ms. Kiki Hamilton! I remembered that she is giving away from the first 15 person who will comment on that post! Well... I received another post card, a bookmark and a Faerie Ring Button! Yay! Thanks so much Ms. Hamilton! :D

Others:


I just bought this in a very cheaper prize... which only cost 10Php! You know how much it actually costs? A whopping 400+ pesos! Yay! It's called a book cover... Though it is limited on a particular size of a book.. but is very convenient and stylish.. Kinda like pink... lol! XD

* * * * * * * * * *

That's it! lol! It's not much but I got all of from a bargain sale... And lucky me.. All of it is almost brand new. I juz don't know why did they turned out to be bargain books. Honestly.. I don't care! As long as I got them in a very affordable prize! So... Anything to share? Lemme see! Happy Reading! :D

6 comments:

Jenn of Frequent Reader, Infrequent Blogger said...

Completely love the Septimus Heap series. I'm rereading it with my fiance now since he's not much of a reader. It's actually kind of a fun way to spend time with him. We each read a chapter out loud and switch the book back and forth until one of us falls asleep. Yeah I know we're weird, but he's actually interested in the book and I love the idea of him reading.

Great bunch of books you got in there :)

Carrie at In the Hammock Blog said...

awesome books this week!

Kelsa P. said...

I love the cover of Madapple and and Crushed Seraphim =)

Great books!

Kelsa P.

SimplyMe said...

Great haul! Love your book cover :) Also haven't heard of Madapple, but love its cover-- very pretty! Happy Reading!

New To My Stash

Jessica (Peace Love Books) said...

Harry Potter! You know it's a good week if you buy some Harry Potter books :) I hope you enjoy everything you got! Here's my IMM if you want to check it out! Happy reading!

-Jessica (Peace Love Books)

Book Sake said...

Yay for Potter. I haven't heard of a lot of the books you got - will have to check them out.

Check out our Mailbox at BookSake.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...